Läser in...

Hur arbetar vi på Livara?

Hur arbetar vi på Livara? Kvalité På Livara Hemtjänst är vi måna om du ska få den bästa möjliga hjälpen i ditt hem, och vi har därför implementerat tydliga värdegrunder för att säkerställa kvalitativt utförande hos dig. Vi arbetar ständigt med utveckling och uppföljning av våra värdegrunder och följer även upp med dig hur det går, så att vi kan leva upp till din definition av kvalité. Integritet Det är viktigt att du som kund känner att din integritet respekteras. Vi tar hänsyn till dina viljor och respekterar dina gränser. All personal på Livara Hemtjänst omfattas dessutom av strikt sekretess, så att du som kund ska känna dig trygg med dina insatser. Vi diskuterar ingen information om dig med någon utan ditt skriftliga samtycke som vi upprättar tillsammans vid uppstart. Hög kontinuitet På Livara Hemtjänst är vi väl medvetna om hur viktigt det är med stabilitet och relationsskapande för att känna trygghet. Vi försöker därför så gott det går att planera de individer som du kommer bäst överens med. Detta skapar den nära relation som behövs i skapandet av trygghet och välmående i hemmet, samt stabilitet för vår personal på deras arbetsplats. Ett plus för allas trevnad helt enkelt. Självbestämmande Du som kund är med och bestämmer hur planeringen och utförandet av hemtjänsten ska utföras, så gott det går. Du har alltid möjlighet att kontakta oss för att komma med synpunkter på hur du upplever utförandet och om du har eventuella förslag till förändring. Vi uppskattar dina åsikter och behöver de för att utveckla och förbättra vår verksamhet. Vi på Livara Hemtjänst gör alltid vårt yttersta för att du som kund ska få det precis som du önskar. I de fall det inte är möjligt så kompromissar vi fram den näst bästa lösningen för dig tillsammans med dig.

Kontakta oss gärna om du har frågor eller funderingar inför ditt val av utförare :)
Du når oss enklast via telefonnummer 031- 320 41 49

Ha en fin dag!

TOPP